Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30023_gettyimages 1006045926 640x420.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
17. februára 2020 SlovenskoSprávy od ZilinaDen.sk Diskusia()

UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody

17.2.2020 (Webnoviny.sk) – Od začiatku februára môžu klienti UNIQA nahlasovať škody cez novú online registráciu, ktorá zjednodušuje, zrýchľuje a sprehľadňuje proces registrácie a likvidácie škody. Zákazník vie škodu nahlásiť zo všetkých typov poistení maximálne do niekoľko minút priamo z miesta udalosti. Niektoré jednoduché škody tak môže za rovnaký čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už na druhý deň. Intuitívne webové hlásenie je pre klientov dostupné nonstop 24 hodín denne.

Zákazník dokáže po novom nahlásiť škodu priamo z miesta udalosti do pár minút, stačí, keď na webovej stránke prejde na vylepšený online formulár registrácie škôd. Formulár je prispôsobený pre všetky typy zariadení a umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu.

Klient pri registrácii škody nemusí poznať ani číslo zmluvy alebo všetky parametre. Stačí zadať jeden zo vstupných údajov ako napr. priezvisko, rodné číslo, EČV alebo IČO a systém už klienta a jeho poistenie identifikuje v databáze. Následne okamžite získa číslo škody a všetky pokyny k dokumentácii, ktorá je potrebná  k vybaveniu škody elektronicky. Systém po nahlásení automaticky pridelí prípad príslušnému likvidátorovi. Následne zákazníkovi navrhne vhodné riešenie situácie podľa typu uzatvorenej zmluvy.

Napríklad pri bežných, tzv. plechových škodách na vozidlách z havarijného poistenia môže  zákazník využiť expresné samoobslužné vybavenie škody:

Zadá konkrétne poškodenie auta do špeciálnej aplikácie a tá podľa definovaných kritérií spočíta poistné plnenie.
Pokiaľ zákazník navrhnutú sumu akceptuje, po schválení likvidátorom peniaze okamžite putujú na jeho účet.

Podobná forma vybavenia jednoduchých škôd bude postupne doplnená aj v prípade majetkového poistenia.

Nový systém online hlásení škôd UNIQA je jeden z prvých na trhu, ktorý zákazníkovi umožňuje v niekoľkých jednoduchých krokoch škodu cez web zaregistrovať, vybaviť a rovno dostať aj odškodnenie. Doba riešenia škody sa tak skrátila z dní na minúty, maximálne hodiny. Inovácia hlásenia škôd tak výrazne redukuje požiadavky na zákazníka a zvyšuje jeho komfort v situácii, kedy utrpel škodu a očakáva od poisťovne urýchlene splnenie záväzkov.

UNIQA poisťovňa, a. s. je univerzálna poisťovňa poskytujúca široké spektrum poistných produktov v oblasti životného aj neživotného poistenia. Zaznamenáva kontinuálny nárast v predpísanom poistnom ako aj úspešný hospodársky výsledok. Pôsobí na slovenskom poistnom trhu od roku 1990, keď bola založená pod názvom Poisťovňa OTČINA, a.s., v roku 2001 sa na základe rozhodnutia koncernu UNIQA Group mení obchodné meno na UNIQA poisťovňa, a.s. V súčasnosti je koncern prostredníctvom svojich dcérskych spoločností zastúpený v 18 európskych krajinách.

Inzercia

Viac k témam: poistenie, PR, škodová udalosť, UNIQA
Zdroj: Webnoviny.sk – UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody © SITA Všetky práva vyhradené.

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky zo Žiliny raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Diskusia

Copyright © ZilinaDen.sk Všetky práva vyhradené. ZilinaDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.